Za nami premiera Axence nVision® 10, a wraz z nią szereg zmian

Nowe funkcje:

  • wprowadzenie, zgodnego z RODO, zintegrowanego dostępu do danych opartego na obiekcie Użytkownika – w zastępstwie dostępu do danych opartego na urządzeniach sieciowych
  • gromadzenie i prezentacja danych w odniesieniu do Użytkownika – dane pozostają przypisane do wybranego Użytkownika niezależnie od stanu urządzenia/urządzeń, z których korzysta (łączenie, archiwizacja, usuwanie urządzeń)

  • możliwość pełnego, zgodnego z RODO, kasowania danych wybranego Użytkownika
  • objęcie, zgodnie z RODO, dostępu do danych osobowych oraz danych z monitoringu pracowników kontrolą dostępu na poziomie wybranych Administratorów – możliwość nadawania kontu o roli Administrator uprawnień do wybranych grup użytkowników
  • wprowadzenie profilu Użytkownika lub grupy – określającego uprawnienia do urządzeń przenośnych i pendrive’ów, politykę blokowania aplikacji i stron, politykę monitorowania
  • uprawnienia automatycznie podążają za Użytkownikiem na wszystkich urządzeniach, z których aktualnie korzysta
  • wprowadzenie domyślnych polityk monitorowania i bezpieczeństwa, nadawanych automatycznie każdemu nowemu Użytkownikowi lokalnemu i Użytkownikom zsynchronizowanym z Active Directory
  • możliwość tworzenia inteligentnych grup Użytkowników – zbiorów Użytkowników spełniających określone zestawy reguł
  • możliwość generowania raportów dla grup – segmenty raportów związane z aktywnością Użytkownika dla urządzeń i map można obecnie generować wybierając Użytkownika lub grupę
  • wyszukiwarka użytkowników w głównym oknie programu
  • [HelpDesk] automatyczne odświeżanie listy zgłoszeń
  • [HelpDesk] możliwość wykonywania operacji na wielu zgłoszeniach jednocześnie
  • [HelpDesk] dodanie warunku w automatyzacjach: „osoba zgłaszająca należy do grupy”
  • [Czat] wyszukiwanie treści w rozmowach czatu
  • [Czat] możliwość ukrycia powiadomień o nowych wiadomościach
  • [Czat] obsługa emoji i lenny face

 

Usprawnienia:

  • zwiększone bezpieczeństwo komunikacji pomiędzy Serwerem a Agentem i Konsolą – przy użyciu protokołu TLS1.2, który zastąpił poprzedni model szyfrowania
  • nowy projekt graficzny interfejsu i nowe ikony
  • menu główne zastąpione wstążką i kartą, uporządkowane opcje
  • nowy wygląd okna informacji o urządzeniu
  • możliwość zarządzania grupami i podgrupami z poziomu głównego okna programu
  • możliwość przeciągania użytkowników do grup wprost z tabeli użytkowników
  • [HelpDesk] w dzienniku zdarzeń dodanie informacji o utracie roli HelpDesk/Administrator przez obsługującego zgłoszenie
  • [HelpDesk] dodanie ostrzeżenia przy zamykaniu zgłoszenia innej osoby obsługującej
  • [HelpDesk] dodanie możliwości definicji widoków globalnych dla Administratorów w listach zgłoszeń
  • [HelpDesk] dodanie dla obserwatora informacji o osobie zgłaszającej
  • [HelpDesk] przebudowa powiadomień mailowych o nowych komentarzach w zgłoszeniach
  • [HelpDesk] rozbudowa szczegółów zgłoszenia w powiadomieniach e-mail
  • [HelpDesk] rozbudowa konfiguracji widoków o możliwość wyboru wielu argumentów warunku
  • [HelpDesk] możliwość przeglądania zrzutów ekranowych w zgłoszeniu za pomocą klawiatury
  • [Czat] dodanie obsługi listy kontaktów za pomocą klawiatury

 

Poprawki:

  • [HelpDesk] optymalizacja ładowania systemu
  • [Czat] optymalizacja ładowania wiadomości
  • [Czat] zmiany i poprawy wyglądu rozmowy między użytkownikami

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *