Już jest Axence nVision 10! Nowa jakość zarządzania i monitorowania.
Za nami premiera Axence nVision® 10, a wraz z nią szereg zmian
Nowe funkcje:
- wprowadzenie, zgodnego z RODO, zintegrowanego dostępu do danych opartego na obiekcie Użytkownika – w zastępstwie dostępu do danych opartego na urządzeniach sieciowych
- gromadzenie i prezentacja danych w odniesieniu do Użytkownika – dane pozostają przypisane do wybranego Użytkownika niezależnie od stanu urządzenia/urządzeń, z których korzysta (łączenie, archiwizacja, usuwanie urządzeń)
- możliwość pełnego, zgodnego z RODO, kasowania danych wybranego Użytkownika
- objęcie, zgodnie z RODO, dostępu do danych osobowych oraz danych z monitoringu pracowników kontrolą dostępu na poziomie wybranych Administratorów – możliwość nadawania kontu o roli Administrator uprawnień do wybranych grup użytkowników
- wprowadzenie profilu Użytkownika lub grupy – określającego uprawnienia do urządzeń przenośnych i pendrive’ów, politykę blokowania aplikacji i stron, politykę monitorowania
- uprawnienia automatycznie podążają za Użytkownikiem na wszystkich urządzeniach, z których aktualnie korzysta
- wprowadzenie domyślnych polityk monitorowania i bezpieczeństwa, nadawanych automatycznie każdemu nowemu Użytkownikowi lokalnemu i Użytkownikom zsynchronizowanym z Active Directory
- możliwość tworzenia inteligentnych grup Użytkowników – zbiorów Użytkowników spełniających określone zestawy reguł
- możliwość generowania raportów dla grup – segmenty raportów związane z aktywnością Użytkownika dla urządzeń i map można obecnie generować wybierając Użytkownika lub grupę
- wyszukiwarka użytkowników w głównym oknie programu
- [HelpDesk] automatyczne odświeżanie listy zgłoszeń
- [HelpDesk] możliwość wykonywania operacji na wielu zgłoszeniach jednocześnie
- [HelpDesk] dodanie warunku w automatyzacjach: „osoba zgłaszająca należy do grupy”
- [Czat] wyszukiwanie treści w rozmowach czatu
- [Czat] możliwość ukrycia powiadomień o nowych wiadomościach
- [Czat] obsługa emoji i lenny face
Usprawnienia:
- zwiększone bezpieczeństwo komunikacji pomiędzy Serwerem a Agentem i Konsolą – przy użyciu protokołu TLS1.2, który zastąpił poprzedni model szyfrowania
- nowy projekt graficzny interfejsu i nowe ikony
- menu główne zastąpione wstążką i kartą, uporządkowane opcje
- nowy wygląd okna informacji o urządzeniu
- możliwość zarządzania grupami i podgrupami z poziomu głównego okna programu
- możliwość przeciągania użytkowników do grup wprost z tabeli użytkowników
- [HelpDesk] w dzienniku zdarzeń dodanie informacji o utracie roli HelpDesk/Administrator przez obsługującego zgłoszenie
- [HelpDesk] dodanie ostrzeżenia przy zamykaniu zgłoszenia innej osoby obsługującej
- [HelpDesk] dodanie możliwości definicji widoków globalnych dla Administratorów w listach zgłoszeń
- [HelpDesk] dodanie dla obserwatora informacji o osobie zgłaszającej
- [HelpDesk] przebudowa powiadomień mailowych o nowych komentarzach w zgłoszeniach
- [HelpDesk] rozbudowa szczegółów zgłoszenia w powiadomieniach e-mail
- [HelpDesk] rozbudowa konfiguracji widoków o możliwość wyboru wielu argumentów warunku
- [HelpDesk] możliwość przeglądania zrzutów ekranowych w zgłoszeniu za pomocą klawiatury
- [Czat] dodanie obsługi listy kontaktów za pomocą klawiatury
Poprawki:
- [HelpDesk] optymalizacja ładowania systemu
- [Czat] optymalizacja ładowania wiadomości
- [Czat] zmiany i poprawy wyglądu rozmowy między użytkownikami